Belangrijke mijlpaal twee maanden eerder dan in 2016

Het belooft een uitstekend jaar te worden voor Sana Commerce, de Nederlandse specialist op het gebied van e-commerce oplossingen. Het bedrijf heeft in 2017 al meer dan 100 nieuwe klanten kunnen begroeten. Op 16 juli werd Avon Cosmetics in Maleisië de 100e nieuwe klant van het jaar. Deze mijlpaal werd bijna twee maanden eerder bereikt dan in 2016, toen de 100e nieuwe klant medio september werd opgetekend. Avon Cosmetics, een grote internationale producent van cosmetica, implementeert Sana Commerce eerst in Maleisië, daarna volgen de andere landen in Azië, Australië en Nieuw-Zeeland, en tenslotte de UK en de VS.

50% groei, jaar op jaar
“De groei die we op dit moment doormaken is vooral het resultaat van twee factoren, namelijk onze internationale ambities en het uitgebreide productportfolio. Onze marktgroei komt voornamelijk uit Duitsland, de VS, de UK en Australië/Nieuw Zeeland. Natuurlijk blijft de Benelux voor ons als Nederlands bedrijf ook erg belangrijk”, zegt Michiel Schipperus, CEO van Sana. “Met 100 deals halverwege het jaar zijn we goed op schema om onze groeiambitie van 50% te gaan halen. Dit is in lijn met de afgelopen drie jaar, waarin we eveneens elk jaar met 30-50% gegroeid zijn.”

Inhaalslag e-commerce Verenigde Staten
“We zien nu goed dat onze investeringen in de VS zich terugbetalen en dat deze regio steeds meer bijdraagt aan het totale resultaat. We verwachten dat die markt in de komende jaren nog veel sneller gaat groeien. Er is een toenemende vraag naar geïntegreerde oplossingen, dat komt voornamelijk doordat de excellente integratie tussen de verschillende systemen onze klanten de kans biedt om optimale customer experience te creëren. Ons productportfolio, dat het afgelopen jaar is uitgebreid met e-commerce voor Microsoft Dynamics 365, biedt enorme groeikansen.”
“De markt voor B2B e-commerce groeit snel en Sana is in al onze markten goed gepositioneerd om daarvan gebruik te maken. Dat geldt zowel voor bedrijven die voor het eerst met e-commerce gaan werken, als voor organisaties die hun oude stand alone e-commerce oplossing willen vervangen door een geïntegreerde oplossing. Een oplossing waarmee ze kunnen werken vanuit ‘één versie van de waarheid’, met lagere onderhoudskosten en een betere klantervaring.”

Hét B2B e-commerce event, donderdag 7 september 2017
Sana Commerce, organiseert op donderdag 7 september a.s. Hét B2B e-commerce event. Dit evenement, georganiseerd in de Van Nelle Fabriek in Rotterdam, biedt een compact middagprogramma voor handel- en productiebedrijven die hun markt zien veranderen en met e-commerce hun klanten sneller en beter willen bedienen.
De middag is zowel bedoeld voor organisaties die al met een zakelijke webshop werken, als ook voor bedrijven die zich nog verdiepen in de meest geschikte e-commerce oplossing, of zich alleen nog maar oriënteren op de mogelijkheden van online verkoop.

Klik hier voor meer informatie en inschrijven.