Reputatiemanagement
Om als partner of leverancier te worden overwogen, is het belangrijk om zichtbaar te zijn en een sterke reputatie te hebben. Toekomstige klanten, maar ook journalisten, werknemers, investeerders en andere belanghebbenden zullen op zoek gaan naar informatie over jouw product of bedrijf, lang voordat ze er klaar voor zijn om contact op te nemen. Als deze mensen online zoeken, wat komen ze dan tegen? Zit je wel op de juiste plek in de ‘customer journey’?
Reputatie bouwen en versterken
Een sterke reputatie heeft niet alleen betrekking op producten of diensten, maar ook op visie, mensen en hoe je te werk gaat. Al die factoren zijn van belang. Reputatie is communicatie: het vertellen van je verhaal. En niet (alleen) door jou, maar juist anderen moeten vertellen waarom jouw bedrijf of product geweldig is.
Reputatiemanagement omvat:
- Strategisch advies
- Thought leadership
- Executive positioning
- Content strategie
Hoe dat precies werkt en hoe slim onze werkwijze is, leggen we je graag uit tijdens een goed gesprek.
Ook klaar voor doordachte PR?
Reputatiemanagement vraagt om een heldere blik, gedegen advies, een sterke communicatiestrategie – en een betrouwbare partner die je zo af en toe een duwtje in de rug (en de goede kant op) geeft.
Wij bouwen reputaties. Maar we kunnen er ook eens over praten. Laten we kennismaken.
We maken graag kennis.