Einde aan wittebroodsweken voor dating-apps

Einde aan wittebroodsweken voor dating-apps

12/02/2016By ErikPersberichten

Het online daten is niet meer weg te denken en de laatste tijd schieten de dating-apps als paddestoelen uit de grond. Het gemak dient de mens, lekker daten via de smartphone en je kunt snel je gegevens van social media-profielen koppelen. Er komen echter steeds meer vragen over de veiligheid van de dating-apps. Het gemak … Read More

Een reputatie bijsturen

Een reputatie bijsturen

11/02/2016By ErikCommunicatie-strategie, ItsaBlog, PR / Media

IKEA staat bekend om trendy en goedkope meubels en accessoires. Goedkoop staat echter ook vaak voor mindere kwaliteit (“een IKEA-kastje zet je maar één keer in elkaar, daarna lukt het niet meer”) en maakt het makkelijk om het weg te gooien (“ik koop wel een nieuwe”). Aan die kwaliteit werken onze Zweedse vrienden al langer, … Read More

Buurman krijgt de Rambam

Buurman krijgt de Rambam

04/02/2016By ChantalItsaBlog, PR / Media

Een recente aflevering van Rambam speelde zich deels op wel heel bekend terrein af. Om de uitbuiting van het schoonmaakpersoneel van hotels inzichtelijk te maken, ging een verslaggeefster undercover als schoonmaakster in onder meer een Bastion hotel. De conclusie? Het huishoudelijk personeel kreeg veel te weinig tijd (en geld) voor het aantal kamers dat zij schoonmaakten. … Read More

Onderzoek State of Application Delivery: “Meeste IT-budget gaat dit jaar naar mobiele applicaties”

Onderzoek State of Application Delivery: “Meeste IT-budget gaat dit jaar naar mobiele applicaties”

03/02/2016By ErikPersberichten

F5 publiceert jaarrapport over leveren van zakelijke applicaties Bijna de helft van de Europese bedrijven gebruikt meer dan 200 applicatiediensten elke dag. Dit aantal zal groeien aangezien 42 procent aangeeft dat mobiele applicaties bovenaan het lijstje IT-kosten in 2016 staan. Het wordt duidelijk dat langzame, niet-responsive en onveilige applicaties een negatieve invloed hebben op het … Read More

SAS sluit 2015 af met 3,16 miljard dollar omzet

SAS sluit 2015 af met 3,16 miljard dollar omzet

02/02/2016By ChantalPersberichten

SAS, specialist in business analytics, heeft in 2015 een omzet van 3,16 miljard dollar behaald. Dit is een stijging van 2,3% (6,4% bij een constante wisselkoers) ten opzichte van de omzet in 2014. Dit betekent dat SAS al 40 jaar op rij, sinds zijn oprichting in 1976, omzetgroei weet te realiseren. Het resultaat van 2015 … Read More

Eerste live demo ter wereld van Microsoft Azure Stack aangekondigd

Eerste live demo ter wereld van Microsoft Azure Stack aangekondigd

29/01/2016By ErikPersberichten

Hosting- en cloudprovider Yourhosting heeft een wereldwijde primeur: op 3 februari tijdens het Windows Masters-event demonstreert het als eerste partij ter wereld het Microsoft Azure Stack-platform. Microsoft kondigde op 26 januari de eerste publieke preview-versie (TP1) aan van het Azure Stack-platform. Yourhosting is als strategisch partner van Microsoft vanaf de start intensief betrokken bij het … Read More

Chantal Schepers, Erik van de Nadort en Ward van Beek starten ItsaRep

Chantal Schepers, Erik van de Nadort en Ward van Beek starten ItsaRep

27/01/2016By ErikCommunicatie-strategie, Content marketing, Employee advocacy / ambassadors, ItsaBlog, Persberichten, PR / Media

Nederland is een nieuw communicatiebureau rijker (en drie ZZP-ers armer). Chantal Schepers (Captivate Communication), Erik van de Nadort (Room8) en Ward van Beek (Got Content) heffen hun respectievelijke ondernemingen op en verenigen zich in ItsaRep, een maatschap voor reputatiemanagement. “Na jarenlang bij een PR-bureau gewerkt te hebben zijn we de afgelopen jaren alledrie als ZZP-er … Read More

Hoe bouw je aan een reputatie?

Hoe bouw je aan een reputatie?

25/01/2016By ChantalContent marketing, ItsaBlog, PR / Media

Waarom richten wij ons bij ItsaRep op reputatiemanagement en laten we dit zelfs in onze bedrijfsnaam terugkomen? Omdat wij geloven in de kracht van een geïntegreerde benadering. Je kunt het een simpelweg niet los zien van het ander. PR, social media, contentcreatie, contentmarketing, communicatie en advies zouden een geoliede machine moeten vormen en elkaar aanvullen … Read More

SaasNow wint award ‘Most Disruptive Business Analytics Solution’

SaasNow wint award ‘Most Disruptive Business Analytics Solution’

22/01/2016By ChantalPersberichten

De lezers van Dutch IT-channel, het platform voor IT-professionals en channel partners, hebben SaasNow uitgeroepen tot ‘Most Disruptive Business Analytics Solution of the year’. De oplossing is een gezamenlijk initiatief van hosting provider Amsio en SAS Nederland en stelt business professionals in staat zelf ad hoc data te onderzoeken en snel tot nieuwe inzichten te … Read More

Storytelling rond een kleine product-feature

20/01/2016By ErikContent marketing, ItsaBlog

Eerder schreven we al dat nieuws rond een productintroductie wel bijdraagt aan het totale plaatje, maar niet direct de meest aantrekkelijke content is. Over het algemeen. Het zal weinig mensen uitmaken welke versie van je product je introduceert en wat deze versie nog beter, sneller, makkelijker maakt. Maar wat gebeurt er als je met een … Read More