Zendesk, leverancier van software voor betere klantrelaties, heeft ItsaRep gekozen voor de ondersteuning bij PR, Content Marketing en reputatiemanangement.  ItsaRep ondersteunt Zendesk bij het vergroten van de naamsbekendheid en positionering van het bedrijf in de Benelux.

Zendesk biedt een reeks klantenservice-oplossingen voor voor bedrijven die klantrelaties persoonlijker en productiever willen maken. Ook stellen de oplossingen organisaties in staat hun klanten beter te begrijpen. Het bedrijf is tien jaar geleden opgericht in Kopenhagen en verplaatste in 2009 het hoofdkantoor naar San Francisco. Inmiddels heeft Zendesk vestigingen in 13 landen en werken er 1800 mensen. Tot de klanten van Zendesk behoren onder meer WeTransfer, Ditzo en Picnic.

Robert Kruis, Strategic Account Executive bij Zendesk: “ItsaRep heeft veel ervaring in de technologiesector en kent de dynamiek van onze wereld. Het beschikt over een sterk medianetwerk en gedegen kennis van verschillende kanalen die we kunnen inzetten om onder de aandacht te komen bij onze doelgroep. Ik verwacht dan ook dat ItsaRep een serieuze bijdrage levert om onze ambities op de Benelux-markt waar te maken. Daarnaast lijkt het me ook heel leuk samen met hen te werken aan de positionering van Zendesk.”

Voor de PR-activiteiten van Zendesk in België en Luxemburg werkt ItsaRep samen met partner Outsource Communications.