NSi introduceert volledig documentbeheer en meer efficiency in workflow

Wetzlar, Duitsland, 19 januari 2012 – Notable Solutions, Inc. (NSi), leverancier van content capture software en workflow-oplossingen, introduceert NSi AutoStore 6.0. Deze versie is niet langer direct gekoppeld aan de traditionele MFP (multifunctionele printer), maar zorgt voor document capture en beheer van zowel papier, fax, e-mail als andere elektronische documenten. NSi AutoStore 6.0 bevat twee nieuwe producten: NSi WebCapture en NSi Smarticket. Hiermee kunnen gebruikers bedrijfsbreed eenvoudig intelligente, veilige document-workflows realiseren.


NSi WebCapture
Dankzij NSi WebCapture zijn elektronische documenten via een webbrowser aan AutoStore-workflows toe te voegen. Additionele hardware of software is niet langer nodig. De gebruiker heeft alleen autorisatie nodig. Deze webfunctionaliteit maakt AutoStore veel toegankelijker en geschikt voor mobiel gebruik, bijvoorbeeld via tablets.
NSi Smarticket
NSi Smarticket automatiseert veel voorkomende taken waarbij papieren documenten worden gebruikt. Managers kunnen zonder specifieke IT-kennis via een webbrowser een workflow definiëren. Deze procedure wordt vastgelegd in een barcode die als voorblad aan het document wordt toegevoegd. De barcode zorgt er vervolgens voor dat het gescande document de juiste stappen doorloopt. Hierdoor hoeven gebruikers minder handelingen uit te voeren.
Voorbeeld: Een medewerker scant zijn onkostenoverzicht en bonnetjes, maakt een doorzoekbare PDF en vult indexgegevens in zoals datum, afdeling, naam en slaat deze op in een SharePoint-omgeving. Smarticket verkleint het aantal stappen tot simpelweg het aanvinken van een keuzevakje met bestemmingen als ‘scan naar onkostenrapportage’ en ‘scan naar huis’, want de barcode op het voorblad stuurt de rest van de stappen aan. Een Smarticket is meerdere malen te gebruiken aangezien naam, afdeling en andere metadata in de barcode zijn opgeslagen.
Vernieuwde specificaties AutoStore 6.0
AutoStore 6.0 bevat verschillende nieuwe mogelijkheden om efficiency en aansluiting van de documentenstroom te verbeteren.
– De hele uitstraling is gemoderniseerd en er wordt meer gebruikgemaakt van pictogrammen in de menu’s. Microsoft Office-gebruikers zullen de software intuïtief kunnen gebruiken.
– PDF-compressie (MRC) verkleint bestanden tot wel 80 procent om opslagcapaciteit en bandbreedte te besparen.
– Ondersteuning van MS Office Open XML.
– Herkenning van 1D/2D barcode zorgt voor het lezen van barcodes en de omzetting naar leesbare tekst, zodat de informatie makkelijker is terug te vinden.
– Ondersteuning voor documenten die via mail of RightFax Server worden verstuurd.
“Analisten merken terecht op dat bedrijven steeds vaker concurrentievoordeel proberen te halen middels een gestroomlijnd informatieproces en een sneller reactievermogen binnen de organisatie. Een up-to-date informatie-infrastructuur wordt ook wel real-time informatiebusiness genoemd”, zegt Mike Morper, VP Marketing bij NSi. “Met onze nieuwe producten spelen we in op deze real-time business door verder te gaan dan de MFP en informatie makkelijker te delen tussen afdelingen en tussen verschillende bedrijfstoepassingen.”